Studeren in Denemarken - Reisverslagen van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu Studeren in Denemarken - Reisverslagen van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu

Studeren in Denemarken

Hallo!
Op deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in Silkeborg, Denemarken. Ik ga daar 3 maanden een course volgen.
Veel leesplezier!!
Lisanne

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Farvel Denemarken!

29 November 2009

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan…

29 November 2009

DanECult 2009

22 November 2009

Avontuur na avontuur...

15 November 2009

In de neus van Denemarken...
Lisanne

Hallo! Mijn naam is Lisanne en ik houd ervan om nieuwe culturen te leren kennen. Als ik kon, zou ik graag heel veel verre reizen maken en leren van andere culturen. Ik heb in mijn profiel twee verschillende reizen staan: De eerste gaat over mijn stageperiode van drie maanden in Denemarken. Mijn laatste reis gaat over een ontdekkingsreis in de wonderel wereld van dierondersteundende therapie (ook wel animal assisted therapy genoemd). Ik wens je veel leesplezier!

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45924

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 31 Juli 2014

Animal Assisted Therapy

29 Augustus 2009 - 30 November 2009

Studeren in Denemarken

Landen bezocht: