Home sweet home - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

01 Augustus 2014 | Nederland, Valthermond

Hallo allemaal!

Ja hoor! Ik ben weer veilig thuis! Mijn avontuur in Amerika is helaas afgelopen! Maar ik kijk uit naar mijn nieuwe avonturen met animal assisted therapy in Nederland!

Ik heb dinsdag en woensdag mijn tijd doorgebracht in New York. Ik heb van het hotel een VIP kaartje gekregen om op de Hop-On-Hop-Of-bus te kunnen gaan. Die had iemand achter gelaten en als ik wilde, mocht ik het hebben! Nou, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Want die kaartjes zijn best duur! Daarnaast was het een VIP kaartje en ik ben natuurlijk ook erg Very Important! Hihi! Ik hoefde dus niet in de rij te wachten en kon zo de bus in.

Op de bus ga je langs de toeristenplekken, zoals Times Square en de Memorial van 9/11. Bij dat laatste ben ik uitgestapt, omdat ik dat toch graag wel wilde zien. Ik heb verder op de bus ook een glimps opgevangen van the Statue of Liberty.
's Avonds ben ik natuurlijk naar een musical gegaan; 'Kinky Boots'. Een erg leuke en grappige feelgood musical! Ik heb de hele tijd met een lach naar de voorstelling gekeken. Daarnaast zat ik op de tweede rij! Dus ik kon de acteurs bijna aanraken! Leuk hoor!

Woensdag had ik nog een paar uur, om wat rond te lopen in de enorme stad. Ik wilde graag de enorme winkels bezoeken, zoals die van Disney, Nintendo en M&M's. Hihi! Wat grappig om daarin rond te lopen! Enorm grote winkels met allemaal verschillende soorten merchandise, zoals kleding en sleutelhangers ed. Ik ben ook nog even de Toys 'R' Us geweest, want ik zag door het raam een reuzenrad staan! Dat wilde ik natuurlijk even zien! En ja hoor! Daar stond'ie en het werkte ook nog, want er zaten mensen en kinderen in die gezellig aan het draaien waren! Tja... Zullen we maar zeggen: typisch Amerikaans? Alles groot en nog groter!

Het is dan nu echt voorbij! Ik heb zoveel lieve mensen ontmoet en genoeg inspiratie opgedaan, om ook in Nederland dit geweldige werk voort te zetten! Dus op naar mijn nieuwe avonturen in de wereld van animal assisted therapy!
Dank jullie wel voor het lezen van mijn blog en voor de leuke reacties! Laat andere mensen weten wat ik heb gedaan en wat animal assisted therapy is, zodat we net als in Amerika heel veel mensen een lach op hun gezicht kunnen geven en even al hun zorgen kunnen laten vergeten!

Wanneer je interesse hebt en net zo enthousiast bent geworden als ik over deze therapiehonden, neem dan contact met mij op! Mijn emailadres is: lisanne_zandstra@live.nl Ik hoop snel van je te horen!

Kind regards,
Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Hallo! Mijn naam is Lisanne en ik houd ervan om nieuwe culturen te leren kennen. Als ik kon, zou ik graag heel veel verre reizen maken en leren van andere culturen. Ik heb in mijn profiel twee verschillende reizen staan: De eerste gaat over mijn stageperiode van drie maanden in Denemarken. Mijn laatste reis gaat over een ontdekkingsreis in de wonderel wereld van dierondersteundende therapie (ook wel animal assisted therapy genoemd). Ik wens je veel leesplezier!

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen: 5435
Totaal aantal bezoekers 45902

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 31 Juli 2014

Animal Assisted Therapy

29 Augustus 2009 - 30 November 2009

Studeren in Denemarken

Landen bezocht: