Een vakantie in een vakantie...?!! - Reisverslag uit Park City, Verenigde Staten van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu Een vakantie in een vakantie...?!! - Reisverslag uit Park City, Verenigde Staten van Lisanne Zandstra - WaarBenJij.nu

Een vakantie in een vakantie...?!!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Park City

Hallo allemaal!

Wat een weekend heb ik gehad! Jullie zitten natuurlijk allemaal te wachten op de verhalen, van mijn mini-vakantie in mijn vakantie... Well... het is niet doorgegaan! We hebben onderweg een klapband gehad, waardoor het hele watersysteem kapot is gegaan. En zoals Karen zei: 'No water, no camping!'. Jim heeft erg hard moeten werken om de band te verwisselen en het was erg warm buiten. Maar gelukkig konden we weer veilig thuis komen!

Misschien is het jullie opgevallen, datik niet meer in West Jordan ben, maar weer in Park City. Ik logeer weer bij Tom en Carmen, omdat ik 's ochtends erg vroeg wakker werd door de honden. Hierdoor kwam ik niet genoeg aan mijn rust toe en heb ik besloten om weer terug te gaan, naar de bergen. Ik ben Karen en Jim natuurlijk erg dankbaar dat ik bij hun mocht logeren! Ze waren erg aardig!

Afgelopen vrijdag was het 4th of July. Dat is een nationale feestdag. Ik heb er niet zo heel veel van meegekregen, omdat het erg warm was om naar buiten te zijn. Dus heb helaas niet de kans gehad om een parade te zien, maar ik heb wel goed uit kunnen rusten die dag! Eigenlijk, doodat het dit weekend een weekend is, waar veel mensen gaan kamperen, zijn er ook niet veel activiteiten van de organisatie om te zien. Wat eigenlijk niet zo erg was hoor, want ik was al best wel moe! Morgen ga ik weer wat activiteiten doen!

Er is vandaag dus niet erg veel te vertellen, maar desalniettemin wilde ik even wat van me laten horen! Nog maar vier dagen en ik ga alweer naar mijn volgende avontuur in Connecticut! Voor je het weet, ben ik alweer terug in the Netherlands...!

Byebye!

  • 07 Juli 2014 - 22:44

    Paps En Mams:

    Wat een mooie omgeving daar. Hoop dat je nu wat uitrust en bedank Tom en Carmen voor alles.

  • 08 Juli 2014 - 22:35

    Schut.b:

    lissanne ik heb je reisverslagen gelezen, wat een mooie ervaringen doe je op, en dat die Amerikanen je
    zo goed opvangen,helpt natuurlijk ook.de hondendag hier was gezellig,alleen het weer was niet zo
    best, bij jou zag het weer er goed uit,op de foto,s te zien.Nou Lissanne heel veel plezier en geniet er van,
    zie je gauw terug in Holland,

    groetjes van Ben, Ningbo en Aswahdi en Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Hallo! Mijn naam is Lisanne en ik houd ervan om nieuwe culturen te leren kennen. Als ik kon, zou ik graag heel veel verre reizen maken en leren van andere culturen. Ik heb in mijn profiel twee verschillende reizen staan: De eerste gaat over mijn stageperiode van drie maanden in Denemarken. Mijn laatste reis gaat over een ontdekkingsreis in de wonderel wereld van dierondersteundende therapie (ook wel animal assisted therapy genoemd). Ik wens je veel leesplezier!

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 45899

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 31 Juli 2014

Animal Assisted Therapy

29 Augustus 2009 - 30 November 2009

Studeren in Denemarken

Landen bezocht: